HOME        ABOUT
FORUMS        FAQ

krachten bundelen?

krachten bundelen?

Postby cato-san » Sat Nov 22, 2014 3:28 pm

Dutch en Nederlandse clan zitten in toernooi 16 in hetzelfde bracket, beiden top 10. Wordt het niet eens tijd dat de beste NL spelers de krachten bundelen en een serieuze gooi doen naar de overwinning?!? Dus ook Holland, Dutch Elite, NL Noobies, etc 8-)
Won a ring with Italy (T38), Mexico (T41) and Sewercide (T45), which is nice I guess.
cato-san
Minion
Minion

Re: krachten bundelen?

Postby MDK » Thu Nov 27, 2014 1:40 pm

Goed idee. De vraag is natuurlijk hoe. We zijn allemaal gehecht aan onze gilde lijkt me. Iemand suggesties?

Groet,
MDK (leider nl clan)
Guild: Nederlandse clan
MDK
Newbie
Newbie

Postby cato-san » Thu Nov 27, 2014 3:47 pm

Hé MDK, bedankt voor je antwoord. Een nieuwe clan opzetten lijkt me het beste. Ik vind het ook geen probleem als iedereen tussendoor in zijn of haar eigen clan verblijft. Maar misschien kunnen we één van de komende toernooien samen als Nederlanders en Vlamingen de krachten bundelen! :twisted: Eens zien hoeveel vuurkracht we samen kunnen brengen.
Won a ring with Italy (T38), Mexico (T41) and Sewercide (T45), which is nice I guess.
cato-san
Minion
Minion

Postby Dark Mistress » Thu Nov 27, 2014 3:53 pm

Een nieuwe clan opzetten betekend ook alle punten weer opnieuw halen. Dat lijkt me niet handig...
Guild: Nederlandse Clan
The DUTCH will prevail!
Dark Mistress
Newbie
Newbie

Postby MDK » Thu Nov 27, 2014 4:08 pm

Heej cato-san. Een nieuwe gilde is idd het meest neutraal. Ik moet er wel even nader over denken en met m'n spelers afstemmen. De bestaande gilde heeft toch wel iets traditioneels. Sommige leden zitten er al heel lang in. Je begrijpt vast wat ik bedoel. Dat zullen jullie ook hebben. Laten we in ieder geval contact zoeken en hebben via dit forum.

Groet,
MDK
MDK
Newbie
Newbie

Postby Dark Mistress » Mon Dec 01, 2014 3:55 am

Ik heb nog wel een slapende level 14 gilde, waar ik iedereen kan uitschoppen :)
Guild: Nederlandse Clan
The DUTCH will prevail!
Dark Mistress
Newbie
Newbie

Postby cato-san » Mon Dec 01, 2014 1:02 pm

Punten vind ik niet heel relevant, de guild moet naar mijn idee dienen als hub waar de beste Nederlandse (en Vlaamse!) spelers zich melden tijdens toernooien. Hoeft niet ieder toernooi te zijn, 1x lijkt me al erg tof! Maar het is goed om te weten dat er al een guild beschikbaar is.

Ik wil toch nog even benadrukken dat we geen spelers moeten kapen uit andere gildes, enkel ze even 'lenen' voor een toernooi :)
cato-san
Minion
Minion

Postby MDK » Mon Dec 01, 2014 2:20 pm

Heej Cato, ik heb er nog even over nagedacht. De Nederlandse clan is vandaag of morgen level 30. We hebben nog 1 speler nodig met 200k, maar die hebben we bijna. Level 30 heeft o.a. als voordeel dat je 2.000 onderdanen in de minionbank kunt proppen. Handig tijdens toernooien want dan gaat het erg hard. Het zou zonde zijn om die voordelen niet te gebruiken.

Afgelopen toernooi hebben we 21.000 sterretjes gescoord en zijn we 3e geëindigd in onze poule. D.m.v. een aantal nieuwe leden groeien we elk toernooi.

Ik denk dat een andere (nieuwe) gilde wat problemen zou kunnen opleveren, zoals wie gaat er wel/niet naartoe en hoe behouden we de achterblijvers? Lopen zij niet weg naar een andere gilde?

Kortom ik zie wat nadelen. Begrijp me niet verkeerd, want ik blijf geloven in het standpunt dat als we de handen ineenslaan we heel erg goed kunnen worden.

Misschien moeten we toch iets anders bedenken.

Groet,
MDK
MDK
Newbie
Newbie

Postby cato-san » Mon Dec 01, 2014 2:48 pm

Geen probleem hoor, begrijp het wel. Succes met de Nederlandse Clan!
cato-san
Minion
Minion

Return to Dutch/Flemish - Nederlands/Vlaams