HOME        ABOUT
FORUMS        FAQ

Catalan - Català

A place designated for non-English speaking members/guilds to recruit others to join; for those seeking like-minded guilds; some good-natured smack-talking, etc.

Catalan - Català

Postby nique21 » Mon Dec 22, 2014 9:08 am

Admins: Can you please add "Catalan - Català" to the list of available languages in the "Guilds (Non-English)" section? In the meantime, we'll use this post, but I'm sure there are more catalan guilds.
nique21
Newbie
Newbie

Re: Catalan - Català

Postby nique21 » Mon Dec 22, 2014 9:15 am

Guild (Gremi): Catalunya
Com molts heu vist, el líder del nostre gremi, en Vidalillu ens ha abandonat (27 dies sense connectar-se). En el seu moment es van crear bastants tinents (alguns per accident, per culpa de tinents poc experts, entre els que m'incloc). La qüestió es que ara mateix tenim molts tinents que fa més d'un mes que no es connecten i la única manera de fer-los fora es si el líder els rebaixa la categoria. Però com que no hi ha manera de contactar amb ell fora del joc, estem pensant en crear un nou gremi, que es podria dir "Catalunya - Actius". El gremi actual te el nivell 28, lo que està molt bé, per tant, només el crearíem si realment tinguéssim prou gent interessada.

Doncs això, qui hi estaria interessat?

dungie - nique21
nique21
Newbie
Newbie

Postby Masmalou » Mon Dec 22, 2014 5:19 pm

I support the claim of nique21 for catalan guild section.

Al tema. Jo no tinc clar perdre tots els logros sense garanties de millorar... Crec que hi ha marge per creixer amb mes mobilitzacio i rotacio en els llocs disponibles. I si al final ens liem la manta al cap, doncs a l'aventura'
Masmalou
Newbie
Newbie

Postby nique21 » Mon Dec 29, 2014 6:14 am

Tal i com vaig dir al xat del clan, tenim el problema amb 10 tinents (incloent el líder). Això ens deixa un clan gairebé acabat (nivell 28), però amb un màxim de 40 jugadors actius. De moment, més que suficient, crec jo. Quan en comptes de ser 10 (un 20%) els llocs "perduts", siguin 15 (un 30%) o 20 (un 40%), llavors si que crec que caldria fer un pensament. De moment, però, jo limitaria el nombre de tinents, ja que no els podrem rebaixar mai. De fet, tampoc pots autorebaixar-te de categoria, per tant, l'única solució pels jugadors que volen deixar de jugar però no fotre a la resta del clan (si eren tinents) es abandonar voluntàriament el clan abans de deixar el joc. Si algú està en aquesta situació, que hi pensi abans, si us plau.
nique21
Newbie
Newbie

Postby nique21 » Sun Jan 18, 2015 6:54 pm

El video que alguns m'havieu demanat:

Dos estrelles, gastant nomes un BW (Bomb Wall) o 100 de magia. Una mica de sort en aconseguir les dues estrelles, pero una era relativament facil.
Last edited by nique21 on Mon Mar 16, 2015 7:18 am, edited 1 time in total.
nique21
Newbie
Newbie

Postby nique21 » Tue Feb 03, 2015 10:47 am

Us deixo el link perquè pugueu veure les dades del nostre clan i els motius d'expulsió de cada jugador. Espero que funcioni, perquè no ho he fet mai això de compartir documents de google docs així:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bht8YrxbqKToT5dI_XKtq3M8Jan1uDctwWLeX1_l92k/edit?usp=sharing
nique21
Newbie
Newbie

Postby Masmalou » Tue Feb 03, 2015 12:51 pm

Està genial! Estaria bé que hi hagues opcions de donar premis als mes participatius': estaria molt merescut!
Masmalou
Newbie
Newbie

Postby rivas » Thu Mar 19, 2015 1:00 pm

You shouldn't have a problem comunicating in the official language of your real country, written on your ID and Passport: Spanish. You know there are more than 200 languages in the world ans i dont think anyone need or would like to see them all in a big list.
ImageSolo brackets won: 4. Sandbagger and mother of 2 baby dungeons. Guilds: Element Zero, KAOS, Wartroll, The Dungeon Kings
Dungeon Keeper: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... S27gsDvucZ
rivas
Keeper
Keeper

Postby nique21 » Fri Mar 20, 2015 4:56 am

rivas wrote:You shouldn't have a problem comunicating in the official language of your real country, written on your ID and Passport: Spanish.

For now...

But enough of politics. I was just asking to have our language added for the sake of all that want to use it. Since there are no other guilds needing to use the catalan category right now, it's not really needed. But if there was demand, I don't see why not.
nique21
Newbie
Newbie

Postby Submundo » Tue Mar 31, 2015 3:42 pm

Hei!!! No se masa be com va tot aixo, entenc que te diuen que no pots escriure en català?
Submundo
Newbie
Newbie

Return to Guilds (Non-English)